SPOTKANIE INFORMACYJNE DOTYCZĄCE II KONKURSU W RAMACH INKUBATORA INNOWACYJNOŚCI +
W imieniu konsorcjum MareMed serdecznie zapraszamy na spotkanie informacyjne dotyczące drugiego konkursu ogłoszonego w ramach projektu Inkubator Innowacyjności +.
Spotkanie odbędzie się w dniu 15.02.2018 r. (czwartek) w godzinach 11:00-13:00 w Sali Rad Wydziałów PUM (s.109) przy ulicy Rybackiej 1.
Spotkanie otwarte jest zarówno dla pracowników Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, jak i Akademii Morskiej w Szczecinie.
W ramach konkursu wybranych zostanie co najmniej 5 projektów B+R. Wartość pojedynczego grantu wyniesie do 100 000 zł brutto, z czego do 90 000 zł brutto będzie można wykorzystać m.in. na zakup odczynników, materiałów laboratoryjnych oraz sprzętu, usług badawczych, a także wyjazdy służbowe czy usługi informatyczne. Pozostała część dofinansowania przeznaczona będzie na pakiet prawny, obejmujący m.in. badanie czystości danego rozwiązania, ochronę prawną. Ponadto z każdym z zespołów wybranych do dalszej współpracy zostaną przeprowadzone warsztaty, które będą miały na celu wstępne rozpoznanie uwarunkowań prawnych, które mogą mieć szczególnie istotny charakter z perspektywy planowania realizacji projektu oraz późniejszego wdrożenia usługi lub produktu na rynku.
Regulamin oraz dokumentacja dotycząca II konkursu dostępna jest na naszej stronie:
https://www.pum.edu.pl/uczelnia/ctt/inkubator-innowacyjnosci
Prosimy o potwierdzenie chęci uczestnictwa w spotkaniu drogą e-mailową na adres cttpum@pum.edu.pl do dnia 14.02.1018 r .
Daniel Wiaterek
Prezes Zarządu
Centrum Innowacji Akademii Morskiej w Szczecinie Sp. z o.o.