Organizatorzy Konkursu – Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie oraz Centrum Innowacji Akademii Morskiej w Szczecinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłaszają II konkurs na przyznanie Minigrantu w ramach projektu pn. „Inkubator Innowacyjności 4.0”
- Termin naboru wniosków: do 18.10.2021 r. do godziny 10:00!
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin Inkubatora Innowacyjności 4.0 – 2 konkurs
- Załącznik 1 – Wniosek o uczestnictwo w konkursie o przyznanie Minigrantu
- Załącznik 2a – Budżet Minigrantu
- Załącznik 2b – Harmonogram prac przedwdrożeniowych w rozbiciu na poszczególne zadania
- Załącznik 3 – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w ramach projektu
- Załącznik 4 – Oświadczenie dotyczące udziałów w Projekcie
- Załącznik nr 5 – Klasyfikacja gotowości technologii
Załączniki po uzyskaniu grantu:
- Załącznik nr 6 – Wzór umowy o przyznanie Minigrantu
- Załącznik 7a – Raport częściowy z realizacji prac przedwdrożeniowych w rozbiciu na poszczególne zadania
- Załącznik 7b – Raport końcowy z realizacji prac przedwdrożeniowych
Zapraszamy do zadawania pytań. Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie od 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu + 48 91 4800870 oraz +48 791810509 w godz. 8:00-16:00. Możecie Państwo uzyskać wsparcie bezpośrednio u Lidera Projektu, w siedzibie przy ul. Piotra Skargi 15, pok. 8 (parter). Zapytania można także przesyłać na adres e-mail: 2konkurs_maremed_2021@innopm.pl
Link do konkursu na stronie Lidera: https://www.pum.edu.pl/uczelnia/ctt
Szczecin, dn. 30.09.2021 r.